Balaguer no és Espanya: omplim d'estelades els balcons per rebutjar l'arribada de la 'Vuelta 2010'

A la “Vuelta a España”

penja l’estelada al balcó

El proper dijous 9 de setembre passarà per Balaguer la dotzena etapa de la “Vuelta a España”, etapa que es disputarà entre Andorra i Lleida. El recorregut dins la nostra ciutat es pel carrer del Pont, el Portalet i l’avinguda Francesc Macià.

Animem als veïns de la ciutat a penjar l’estelada als balcons per mostrar la nostra oposició a la celebració d’esdeveniments que representen símbols d’ocupació i que pretenen amagar la nostra realitat com a poble; l’Estat Espanyol utilitza tots els mecanismes que té a l’abast per sotmetre’ns com a poble i mostrar cara enfora que els Països Catalans són Espanya, però no ho permetrem. Cada estelada que es vegi el dia 9 de setembre suposarà una raó més per fer-los saber que Balaguer no és Espanya: “A la Vuelta a España” penja l’estelada al balcó.

La “Vuelta a España” és un moment clau per fer una reivindicació d’aquesta mena, ja que es un esdeveniment esportiu d’importància internacional, i això permet visualitzar la necessitat que té el poble català d’exercir el dret a l’autodeterminació.

CUP Balaguer - Maulets