Notícies de Balaguer

El passat dijous 28 de gener el ple de l’Ajuntament va aprovar per dues mocions presentades pel grup CUP –Procés Constituent. En primer lloc va aprovar la moció d’aprovar una taula d’emergència social, perquè les entitats del tercer sector i els serveis socials puguin treballar de forma més coordinada. La moció va ser aprovada per unanimitat desprès de ser refosa amb una moció de CiU que venia a abordar problemàtiques socials. Sobta que CiU desprès de 4 anys de govern i sense aplicar cap tipus de coordinació entorn les polítiques socials ara se’n preocupi...

Després dels resultats de les eleccions municipals del passat diumenge 24 de maig, el Carles i el Josep Maria seran regidors al nostre ajuntament. Des de la CUP-Procés Constituent volem agrair a tota la gent que, d’una manera o altra, s’ha implicat en el nostre projecte. A totes les persones que heu assistit als actes polítics i mobilitzacions que hem organitzat durant aquets anys, gràcies.

Aquest dilluns, davant una Sala d’Actes plena de gom a gom ha tingut lloc l’acte central de la candidatura municipal Cup-Procés Constituent de Balaguer, l’acte a més de comptar amb les intervencions de Teresa Forcades i David Fernàndez ha comptat també amb les intervencions dels caps de llista de la candidatura, Josep Maria Colea, número dos de la coalició, i Carles Mateu cap de llista.

Avui dissabte 31 de gener s’ha presentat públicament la candidatura municipal de Balaguer conformada per la CUP i Procés Constituent.

Avui ha tingut lloc la presentació del llibre d’Alvar Valls, “Al cap dels anys”
Avui ha tingut lloc al Casal de Balaguer, Lapallavacara, l’acte final de campanya de la CUP a Ponent amb mes de 100 persones a la sala, han intervingut el Diputat per la CUP-AE al Parlament de Catalunya, Quim Arrufat, la Geografa, nord-catalana Marta Serra i el militant de la CUP de Balaguer, Carles Mateu.
Avui ha tingut lloc la presentació del llibre “No tots els mals vénen d’Almansa, de l’historiador Noveldenc i militant de la CUP a Girona, Toni Rico.
El proper divendres 6 de desembre, a les 17:30 a la Sala d'actes de l'Ajuntament de Balaguer, realitzarem una jornada de formació sobre pressupostos municipals i política econòmica.
Membres de la Candidatura d’Unitat Popular (CUP) de la comarca de La Noguera s’han reunit aquest diumenge amb la Plataforma en Defensa de la Vall de Farfanya
En motiu de la Diada, l'esquerra independentista de Balaguer organitza un seguit d'actes el diumenge 9 de setembre.

Pàgines