Actes 11 de setembre de 2014 – Presentació del llibre “Al cap dels anys”.

Aquest llibre, recull la trajectoria de militància del periodista Alvar Valls, Nascut a

Barcelona l'any 1947, des de ben jove, desenvolupà la seva faceta periodística com a col·laborador en diferents revistes, com per exemple al setmanari Tele-Estel (1966-1970). L'any 1968 fou guardonat amb el Premi Amadeu Oller de poesia per la seva obra El carro de la brossa. Poc després ingressà al Front Nacional de Catalunya, essent membre de l'escamot que realitzà una de les accions amb més ressò de l'organització.

L'11 de setembre de 1971, en ocasió de la diada nacional de Catalunya, col·locaren uns altaveus a l'hotel Duval de Barcelona per on s'escoltaren proclames del Front. L'any 1974, fou un dels autors de l'anomenat 'Llibre groc', una nova declaració de principis i d'acció política del FNC. El juliol de 1977 fou detingut i acusat per la policia espanyola de formar part de l'Exèrcit Popular Català (EPOCA) i participar de la mort de l'industrial Josep Maria Bultó el 9 de maig de 1977. Fou amnistiat el 15 d'octubre d'aquell mateix any, però la decisió del governador civil de Barcelona de revocar la sentència, el va fer emprendre el camí de l'exili a París. A la capital francesa visqué amb la família de Manuel Viusà, company de lluita al FNC. L'any 1979 traslladà llur residència a Andorra, indret on resta fins a l'actualitat. Ha estat director de les publicacions mensuals Actual i La Revista d'Andorra i del diari Més Andorra, així com cap de redacció del Diari d'Andorra. També forma part del Centre de la Cultura Catalana del Principat d'Andorra. El recull de poesia Crit, publicat l'any 1980, comptà amb la col·laboració de Manuel de Pedrolo en la redacció del seu pròleg i de Manuel Viusà en el disseny gràfic de la seva portada.

L’acte també va comptar amb la presència de Tomeu Ferrer, havia sigut militant també del FNC i sempre ha fet de periodista, treballant al diari local de Lleida, La Mañana, a la Ràdio Ponent. També ha  estat redactor d'economia a El Brusi, sotscap d'economia durant 12 anys a l'Avui. I actualment és Redactor en cap a Dossier Econòmic i a Economia Digital.